Et uforventet besøk ved oljemuseumet




Vi hadde ingen forventninger om det vi senere skulle observerte på besøket. Klassen og jeg besøkte i dag oljemuseumet i Stavanger. Jeg forventet å lære mer om olje og hvordan dette har skapt Norge og slik ble det PLUSS et uforventet besøk. På oljemuseumet observerte jeg ulike oljeplattformer, fakta og andre redskaper som for eksempel sikkerhetsutstyr, men da vi hadde kommet til denne attraksjonen skjedde det noe uventet.


Noe som var helt uforventet. Folk begynte å snakke og giret seg opp. Da la jeg også merke til det! Utenfor midt på havet lå det noe kjent. Noe jeg hadde sett før, men aldri i virkeligheten. En hvit stor båt midt på havet. Kongeskipet. Det viste seg at kronprinsen var her. Midt i Stavanger. Kun noen meter fra oss. 


Dessverre så vi aldri kronprinsen men utenom det var turen vellykket.













Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

DETTE KUNNE GÅTT GALT!!!! (BILDEBEVIS)

Første gang på Oljemuseet