Gårsdagen - Marwa

I går hadde vi en annerledes skoledag hvor vi var i stavanger med historieklassen. Der var vi og besøkte Oljemuseet som både var kjedelig og spennende. Da vi først ankom museet ble det holdet en presentasjon om oljehostorien til Norge. Dette var interessant å høre på i starten da det ble vist en film, men etterhvert ble dette svært kjedelig. Jeg presterte nemlig med å sovne midt i. Plutselig kjente jeg en arm slå til meg, da jeg hadde begynt å snorke, som naturligvis var veldig flaut fra min side.

Videre ble vi tatt med på en liten omvisnng av museet, som også var kjedelig. Senere ble det mer spennende da vi fikk gå inn i et helt mørkt rom, hvor det ble satt av forskjellige alarmer som ba oss komme ut. Her våknet jeg til.

Her er noen bilder jeg tok fra omvisningen :)








Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

DETTE KUNNE GÅTT GALT!!!! (BILDEBEVIS)

Første gang på Oljemuseet